/, slider-portada-eu/‘Face to Face’: formakuntza, hazteko gogoa

‘Face to Face’: formakuntza, hazteko gogoa

Modako hiru ordezkari eta adituen hiru ‘Face to Face’ San Sebastián Donostia Moda Klusterrak sustatu duen jardunaldiaren parte izan dira San Telmo Museoko Hitzaldien gelan.
Donostiako sustapeneko Donostia Moda klusterrak, GdM San Sebastián Moda Festival-eko edizio guztietan ohikoa denez, moda marka garrantzitsuek internazionalizaziorako formakuntzaren alde apostu egitearen gakoak azaltzeko helburuarekin antolatutako jardunaldia aurkeztu du.
Ernesto Gasco, hiriko alkateordea eta Laura Chamorro, Klusterraren arduradun eta GdM San Sebastián Moda Festival-aren zuzendaria jardunaldi hau aurkeztearen arduradunak izan dira.
Lehenengo ‘Face to Face’-a YolanCris nazioarteko markak eskaini zuen ‘A un paso bajo el cielo’-rekin. Bi ahizpek goi mailako joskintzara nola iritsi ziren azaldu digute eta baita beren negozio ereduaren garapena ere.
Bigarren ‘Face to Face”-ean hainbat etxe moda negozio baten nazioartekotasuna eta zabalkuntzari buruz hitz egin dute. BBVA hitzaldi honetako partehartzaileetako bat izan da.
Azken ‘Face to Face’-a CreaNavarra-ren eskutik etorri da, maila arloan goi mailako formakuntzaren alde egiten duten apustuarekin. Iruñeako bere eskolak eskaintzen dituen hainbat titulazio ezagutu ditugu.
By | 2019-05-09T15:25:29+00:00 maiatza 3rd, 2019|destacada-home-eu, slider-portada-eu|